Bouwjaar | 14-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.493 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 2.498,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.493 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Le classics automobiles |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wenkebachstraat 6B |
Postcode | 9403 BG |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 749493 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leclassicsautomobiles.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Peugeot 206 1.4 Génération | 2008 | super! | Rijklaar
Deze 206 in prachtige diepzwarte kleur, is van het laatste model: Generation, bouwjaar 2008.
Een zeer goed onderhouden exemplaar! Het interieur is erg netjes, maar ook de buitenkant is superstrak.
Distributienet plus waterpomp vervangen bij 04-2024 en 212.000 km, toen ook de complete uitlaat van voor naar achteren en de bobine vervangen.
06-2024 onderhoudsbeurt, bougies en luchtfilter.
Rondom nieuwe Goodyear banden op lichtmetalen velgen.
Kortom, deze 206 is klaar om kilometers te maken en de nieuwe koper hoeft niet bang te zijn voor grote kosten komende tijd!
Onderhoudsboekje afgestempeld en nota's aanwezig .
Afgeleverd met een nieuwe APK.
- Kenteken: 56-GGD-2
- Merk: Peugeot
- Model: 206
- APK tot: 09-04-2025
- Tellerstand: 216493 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1360 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: KFW
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 925 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 382 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Mistlampen voor
- Sportvelgen
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Aluminium interieur afwerking
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Le classics automobiles
úw specialist in Franse automobielen
Wenkebachstraat 6B
9403BG Assen
0592749493
info@leclassicsautomobiles.nl
www.leclassicsautomobiles.nl/
INRUILEN VAN UW HUIDIGE AUTO IS MOGELIJK.
Let op : wij zijn alleen op afspraak geopend, u kunt ons bellen voor een afspraak op 0592-749493
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.