Bouwjaar | 02-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.256 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 2.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.256 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VD Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waardsestraat 22 |
Postcode | 5388 PP |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 612333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 18,3 s
Topsnelheid: 159 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 387 x 166 x 145 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 913 kg
Laadvermogen: 471 kg
GVW: 1.384 kg
Max. trekgewicht: 760 kg (ongeremd 485 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket 1
Dit afleverpakket bevat: APK (minder dan 3 maanden), Tenaamstelling, Vloeistofcheck, Vrijwaring inruilauto
Deze voorwiel aangedreven Peugeot 206+ uit 2010 heeft een benzinemotor en levert een maximum vermogen van 44 kW (60 pk) met een topsnelheid van 155 km/h en een maximum koppel van 94 Nm. Het gemiddeld verbruik bedraagt volgens de fabrikant 5,7 l/100km (1 op 17,5).
De Peugeot 206+ komt van de tweede eigenaar en beschikt over 2 sleutels.
Geen Afleverkosten!!
Deze prijs is inclusief:
*Vloeistofcheck
*APK (minimaal 3 maanden)
*Tenaamstelling
*Vrijwaring van inruilauto
****
ABS lampje brand
****
= Bedrijfsinformatie =
Mocht dit niet de auto voor u zijn, kijk dan verder in de rest van onze advertenties.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk bij ons.
Om teleurstelling te voorkomen bel altijd voor vertrek!!
Graag tot ziens bij VD Cars!
Waardsestraat 22, Nistelrode
Bel: 0412-612333
E-mail: info@vdcars.nl
Whatsapp: 06-41905165
**Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.