Bouwjaar | 28-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.321 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.321 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Nieuwenhoven B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eind 12B |
Postcode | 6034 SN |
Plaats | Nederweert-Eind |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 631462 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonieuwenhoven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Technische informatie
Koppel: 118 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Lengte: 416 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.020 kg
Laadvermogen: 562 kg
GVW: 1.582 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Alcantara, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 2.500 km
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantie gebruikt: Vloeistof inspectie, APK, €. 25,- brandstof & poetsen.
Dit afleverpakket bevat: Garantie gebruikt (3 maanden garantie, 2.500 km garantie); Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
U bent van harte welkom om onze occasions te komen bezichtigen maar bel wel even van te voren om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.
Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk. Om een goede inruilindicatie te geven deze graag aanbieden met foto's en informatie. Denk hierbij aan kilometerstand, onderhoudshistorie, eventuele schades en/of gebreken en de prijs die u ongeveer voor uw in te ruilen auto verwacht.
Onze advertenties zijn met grote zorg samengesteld, op eventuele fouten of prijswijzigingen kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 2008 | Niet leuker, wel beter
In 2020 introduceerde Peugeot de nieuwe 2008. Deze gezinsauto moest niet alleen functioneel zijn, maar ook aantrekkelijk. Daarom zette Peugeot alle Franse flair in die het merk in huis had, met als resultaat een regelrecht verkoopsucces. Om dat succes voort te zetten is de 2008 vernieuwd voor modeljaar 2023.
De Peugeot 2008 is een functionele gezinsauto die er ook nog eens leuk uitziet. De iCockpit zorgt voor een bijzondere ervaring. De elektrische e-2008 is stil, snel, uitstootvrij en voordelig per KM.
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- fijne elektrische aandrijflijn
- Geslaagde vormgeving
Min
- geen ruimte voor voeten achterpassagiers onder voorstoelen
- Bediening soms verwarrend
- Oplopende raamlijn achter geeft minder zicht rondom
Conclusie
De Peugeot (e)2008 is aangepast voor modeljaar 2023. Met nog prominentere "klauwen" in het front is de auto stoerder geworden, terwijl de Franse flair is gebleven. De nieuwe grijze lakkleur is geen verbetering, want deze stemmige tint past niet bij het frivole lijnenspel. De i-Cockpit blijft de belangrijkste onderscheidende factor en is op details verbeterd.
Dankzij een nieuwe batterij en elektromotor is de e-2008 sterker en zuiniger geworden. Echter, beide komen alleen van pas in uitzonderlijke situaties. Het maximale vermogen zal sporadisch worden aangesproken en de volledige actieradius zal zelden worden benut. Op papier is de e-2008 hiermee echter concurrerender geworden, want de compacte SUV biedt nog meer waar voor zijn geld. Kortom: de Peugeot e-2008 is niet leuker, maar wel beter geworden voor modeljaar 2023.