Bouwjaar | 27-04-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 210.874 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 14.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 210.874 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CGL-Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Notelstraat 11 |
Postcode | 5085 ET |
Plaats | Esbeek |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18011929 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cgl-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 155 x 153 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij CGL-Cars!
Wij zijn zes dagen per week geopend en 's avonds op afspraak. Gelieve vooraf te bellen om te controleren of het voertuig nog beschikbaar is.
U bent van harte welkom voor een duurzaam kopje koffie en een vrijblijvende proefrit!
Onze occasions ondergaan uitgebreide technische controles bij onze partnergarage voordat ze worden verkocht. Bij aflevering zorgen we voor een grondige reiniging en een fris interieur in elke auto. Bovendien bieden we inruilmogelijkheden voor uw huidige voertuig.
Hoewel we ons best doen om nauwkeurige en actuele informatie te verstrekken, kunnen fouten niet worden uitgesloten. We adviseren u daarom om bij aankoop relevante zaken te controleren die uw beslissing kunnen beïnvloeden. Houd er rekening mee dat er geen rechten kunnen worden ontleend aan de informatie op deze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 2008 | Niet leuker, wel beter
In 2020 introduceerde Peugeot de nieuwe 2008. Deze gezinsauto moest niet alleen functioneel zijn, maar ook aantrekkelijk. Daarom zette Peugeot alle Franse flair in die het merk in huis had, met als resultaat een regelrecht verkoopsucces. Om dat succes voort te zetten is de 2008 vernieuwd voor modeljaar 2023.
De Peugeot 2008 is een functionele gezinsauto die er ook nog eens leuk uitziet. De iCockpit zorgt voor een bijzondere ervaring. De elektrische e-2008 is stil, snel, uitstootvrij en voordelig per KM.
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- fijne elektrische aandrijflijn
- Geslaagde vormgeving
Min
- geen ruimte voor voeten achterpassagiers onder voorstoelen
- Bediening soms verwarrend
- Oplopende raamlijn achter geeft minder zicht rondom
Conclusie
De Peugeot (e)2008 is aangepast voor modeljaar 2023. Met nog prominentere "klauwen" in het front is de auto stoerder geworden, terwijl de Franse flair is gebleven. De nieuwe grijze lakkleur is geen verbetering, want deze stemmige tint past niet bij het frivole lijnenspel. De i-Cockpit blijft de belangrijkste onderscheidende factor en is op details verbeterd.
Dankzij een nieuwe batterij en elektromotor is de e-2008 sterker en zuiniger geworden. Echter, beide komen alleen van pas in uitzonderlijke situaties. Het maximale vermogen zal sporadisch worden aangesproken en de volledige actieradius zal zelden worden benut. Op papier is de e-2008 hiermee echter concurrerender geworden, want de compacte SUV biedt nog meer waar voor zijn geld. Kortom: de Peugeot e-2008 is niet leuker, maar wel beter geworden voor modeljaar 2023.