Bouwjaar | 28-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.702 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.702 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haaima Hylkema Citroën Peugeot Leeuwarden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Coronaweg 2 |
Postcode | 8938 CA |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2882018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haaimahylkema.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 44 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 430 x 177 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.167 kg
Laadvermogen: 548 kg
GVW: 1.715 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 633 kg)
Interieur
Interieurkleur: Stof/kunstleder traxx
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole
- Zekerheidspack (€ 995 meerprijs):
- 12 maanden BOVAG garantie
- nieuwe APK bij aflevering
- onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- gepoetst en voorzien van nieuwe matten
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard "): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- Demopack (€ 495 meerprijs):
- lopende fabrieksgarantie (minimaal 12 mnd)
- onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- 100 punten kwaliteitscontrole
- Nieuwste fabrieks/navigatiesoftware
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard "): Leeuwekeur Comfort
Autobedrijf Haaima Hylkema is al decennia lang het vertrouwde adres in Friesland en de Noordoostpolder als het gaat om mobiliteit in de breedste zin van het woord!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 2008 | Niet leuker, wel beter
In 2020 introduceerde Peugeot de nieuwe 2008. Deze gezinsauto moest niet alleen functioneel zijn, maar ook aantrekkelijk. Daarom zette Peugeot alle Franse flair in die het merk in huis had, met als resultaat een regelrecht verkoopsucces. Om dat succes voort te zetten is de 2008 vernieuwd voor modeljaar 2023.
De Peugeot 2008 is een functionele gezinsauto die er ook nog eens leuk uitziet. De iCockpit zorgt voor een bijzondere ervaring. De elektrische e-2008 is stil, snel, uitstootvrij en voordelig per KM.
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- fijne elektrische aandrijflijn
- Geslaagde vormgeving
Min
- geen ruimte voor voeten achterpassagiers onder voorstoelen
- Bediening soms verwarrend
- Oplopende raamlijn achter geeft minder zicht rondom
Conclusie
De Peugeot (e)2008 is aangepast voor modeljaar 2023. Met nog prominentere "klauwen" in het front is de auto stoerder geworden, terwijl de Franse flair is gebleven. De nieuwe grijze lakkleur is geen verbetering, want deze stemmige tint past niet bij het frivole lijnenspel. De i-Cockpit blijft de belangrijkste onderscheidende factor en is op details verbeterd.
Dankzij een nieuwe batterij en elektromotor is de e-2008 sterker en zuiniger geworden. Echter, beide komen alleen van pas in uitzonderlijke situaties. Het maximale vermogen zal sporadisch worden aangesproken en de volledige actieradius zal zelden worden benut. Op papier is de e-2008 hiermee echter concurrerender geworden, want de compacte SUV biedt nog meer waar voor zijn geld. Kortom: de Peugeot e-2008 is niet leuker, maar wel beter geworden voor modeljaar 2023.