Bouwjaar | 19-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.950 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.950 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VN Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw-Zeelandweg 15S |
Postcode | 1045 AL |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21116111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vnoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 174 x 156 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.655 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
DE AUTO RIJDT EN SCHAKELT ZEER GOED.
HEEFT HELAAS VANDALISME KRASSEN ZIE FOTO 22, 23 EN 24.
GEEN DEUKEN ALLEEN KRAS.
DIT BETREFT EEN ORIGINEEL NEDERLANDS GELEVERDE AUTO, VOORZIEN VAN EEN GUNSTIGE KILOMETERSTAND MET NAP (NATIONALE AUTO PAS).
= Bedrijfsinformatie =
BEPERKTE inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Neem ook een kijkje op onze Instagram pagina: VNoccasions
Voor beter kwaliteit foto's en/of financiering mogelijkheden kunt u terecht op onze website: www.vnoccasions.nl
U kunt de auto gerust komen bezichtigen en proefrijden.
I.v.m. snel wisselende voorraad zijn wij niet altijd op locatie, BEL eerst om teleurstelling te voorkomen AUB.
VN OCCASIONS is een RDW-erkend autobedrijf die voornamelijk gespecialiseerd is in Duitse auto's.
Wij kunnen bij ons op locatie tenaamstellen, ook in de avonduren en op zondag.
Wij brengen geen aflever- of rijklaarkosten in rekening.
WIJ ZIJN OOK 'S AVONDS EN OP ZONDAG GEOPEND OP AFSPRAAK.
Graag tot ziens bij VN OCCASIONS in Amsterdam.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 2008 | Niet leuker, wel beter
In 2020 introduceerde Peugeot de nieuwe 2008. Deze gezinsauto moest niet alleen functioneel zijn, maar ook aantrekkelijk. Daarom zette Peugeot alle Franse flair in die het merk in huis had, met als resultaat een regelrecht verkoopsucces. Om dat succes voort te zetten is de 2008 vernieuwd voor modeljaar 2023.
De Peugeot 2008 is een functionele gezinsauto die er ook nog eens leuk uitziet. De iCockpit zorgt voor een bijzondere ervaring. De elektrische e-2008 is stil, snel, uitstootvrij en voordelig per KM.
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- fijne elektrische aandrijflijn
- Geslaagde vormgeving
Min
- geen ruimte voor voeten achterpassagiers onder voorstoelen
- Bediening soms verwarrend
- Oplopende raamlijn achter geeft minder zicht rondom
Conclusie
De Peugeot (e)2008 is aangepast voor modeljaar 2023. Met nog prominentere "klauwen" in het front is de auto stoerder geworden, terwijl de Franse flair is gebleven. De nieuwe grijze lakkleur is geen verbetering, want deze stemmige tint past niet bij het frivole lijnenspel. De i-Cockpit blijft de belangrijkste onderscheidende factor en is op details verbeterd.
Dankzij een nieuwe batterij en elektromotor is de e-2008 sterker en zuiniger geworden. Echter, beide komen alleen van pas in uitzonderlijke situaties. Het maximale vermogen zal sporadisch worden aangesproken en de volledige actieradius zal zelden worden benut. Op papier is de e-2008 hiermee echter concurrerender geworden, want de compacte SUV biedt nog meer waar voor zijn geld. Kortom: de Peugeot e-2008 is niet leuker, maar wel beter geworden voor modeljaar 2023.