Bouwjaar | 20-04-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 162.556 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
€ 8.550,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 162.556 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bedrijfswagens Zulver |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ringweg 276 |
Postcode | 1507 BN |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 6415278 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bedrijfswagenszulver.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.853 kg
Laadvermogen: 1.107 kg
GVW: 2.830 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 220 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
OPEL VIVARO 2500 CDTI L1 X H1 AUTOMAAT MET AANTOONBARE KILOMETERSTAND !! 162556 NAP-PAS !! DEZE BEDRIJFSBUS IS IN WERKELIJKE NIEUWSTAAT EN ZIT VOL MET FABRIEKS OPTIE,S HET INTERIEUR EN LAADRUIMTE ZIJN ALS NIEUW VORIGE EIGENAAR VERVOERDE AUDIO APPARATUUR DUS GEEN EX SCHILDERS OF BOUW WERKBUS LEVERING AF FABRIEK ZIJN BUMPERS-SPIEGELS- MEE GESPOTEN IN ZWART-METALLIC KLEUR VERKOOP PRIJS IS INCL SET ZWARTE STOERE 18 INCH SPORTVELGEN INCL EXTRA 18 INCH BAND PROFIEL IS 75 % RESERVE VELG + BAND IS STANDAARD MAAT IN LAADRUIMTE ZIJN ZIJWANDEN GEHEEL BETIMMERD MET LUXE HOUT EN STROP OGEN VOOR LADING ETC ETC ETC BUS HEEFT LICHT KRAS OP RECHTER ZIJKANT AANTAL GEBRUIKERS SPOREN VERKOOP PRIJS € 8.550,- EX BTW 21% ZOALS HIER STAAT BESCHREVEN WIJ HANTEREN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN VOOR GARANTIE PAKKETTEN KIJKT U OP ONZE WEBSITE WWW.BEDRIJFSWAGENSZULVER.NL VOOR MEER INFO ALLE DAGEN VAN 09.00 T/M 21.00 UUR TEL 075 - 6415278 ( TEVENS ZOEKEN WIJ ALLE TYPE EN BOUWJAAR BEDRIJFSBUSSEN MET OF ZONDER GEBREKEN OOK EURO 3 DIESEL DIRECT GELD EN RDW VRIJWARING )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.