Bouwjaar | 30-06-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 105.472 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 27.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 105.472 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kareltrans B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Compagnie 14 |
Postcode | 1689 AG |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 217460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kareltrans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: mrt. 2019 - aug. 2022
Referentienummer: D
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Afmetingen (LxBxH): 531 x 192 x 195 cm
Wielbasis: 328 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.782 kg
Laadvermogen: 1.173 kg
GVW: 2.955 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Meeneemprijs. Excl. afleverkosten(€650,-). Getoonde prijs is excl. BTW.
FINANCIERING BINNEN 24 UUR GEREGELD. WEG RIJDEN OOK BINNEN 24 UUR GEREGELD. WIJ VERZORGEN UW FINANCIAL LEASE VOLLEDIG OP MAAT.
Voor meer foto's bekijk onze website: www.kareltrans.nl. Hoewel deze site met de grootste zorg is samengesteld en regelmatig wordt geactualiseerd, kan aan de informatie op deze site geen rechten worden ontleend.
Kareltrans bedrijfswagens; Voor elke bestelwagens Nieuw en Gebruikt. Zowel Enkel als Dubbel Cabine. Van een Volkswagen Caddy tot een Iveco Daily Clixtar / Bakwagen. Dus voor elke Klus de juiste Bus!!
Deze auto is te bezichtigen op de Compagnie 14 te Zwaag. Tel: 0229-217460. Whatsapp +31-612382202
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.