Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 134.645 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 134.645 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Redenburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Snellerstraat 1 |
Postcode | 2288 GL |
Plaats | Rijswijk Zh |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 4150444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.redenburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mei 2016 - jul. 2019
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.040 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Dit betreft een marge voertuig.
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om al onze advertenties zo zorgvuldig mogelijk te plaatsen, mocht u onverhoopt toch fouten tegenkomen dan kunnen daaraan geen rechten worden ontleend.
Autobedrijf Redenburg b.v. is al ruim 25 jaar het mobiliteitscentrum voor particulieren & bedrijven!
Wij hebben een zeer gevarieerd aanbod in occasions, de voorraad wisselt wekelijks.
De snel wisselende voorraad nodigt u uit om regelmatig een kijkje te nemen bij ons in de showroom. Misschien dat uw droom auto net binnen is gekomen!
Neem vrijblijvend een kijkje op de website voor het actuele aanbod.
! Alle auto's worden afgeleverd met een recente, of nieuwe APK !
! Wij berekenen geen afleveringskosten !
Altijd ruim 150 luxe & bedrijfs auto's op voorraad!
Financial lease is mogelijk!
Evt. inruil mogelijk!
Voor onderhoud & APK: www.autowitte.nl / 070 399 96 48
Openingstijden:
Ma t/m Do 09:00 - 18:00
Vrij 09:00 - 20:00
Za 10:00 - 17:00
Zo GESLOTEN
Tel. 070-4150444
E-mail: rijswijk@redenburg.nl
Website: http://www.redenburg.nl
Snellerstraat 1 , 2288 GL , Rijswijk ZH
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.