Bouwjaar | 23-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 171.392 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 171.392 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AsmLease |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goorsestraat 22 |
Postcode | 7041 GA |
Plaats | 's-Heerenberg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52711911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.asmlease.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Voor meer informatie over dit voertuig bellen!
Nick Bloem 0652711911
Wij verheugen ons op uw belangstelling.
De Bus is in zeer nette staat!
vraagprijs: 8950,- EX BTW.
www.asmlease.nl
Goorsestraat 22
7041GA 's-Heerenberg
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Bij alle aangeboden voertuigen zijn schrijf- en tekst fouten voorbehouden. Afleveringskosten en garantie pakketten in overleg.
Deze Opel bewijst eens te meer dat vooruitstrevende techniek en betaalbare kwaliteit uitstekend samengaan. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Geen achterportier bij deze Opel Vivaro. In plaats daarvan een schuifdeur, die in- en uitstappen vergemakkelijkt. In deze Opel profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! Knoppen voor audio-aanpassingen zijn onder direct handbereik met de audiobediening op het stuur. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. De uitrusting van deze auto is met cruise control, airconditioning, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Opel Vivaro samen. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.