Bouwjaar | 27-09-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 125.638 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 8.450,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 125.638 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pijffers Auto's Raalte |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijheseweg 65 |
Postcode | 8107 PJ |
Plaats | Broekland Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 351728 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pijffers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2018 - jul. 2019
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.692 kg
Laadvermogen: 1.268 kg
GVW: 2.960 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
BJ 2019
125638 KM
EURO 6 Y
APK tot 23-07-2025
= Bedrijfsinformatie =
Voor al uw occasions en onderdelen. Wij zijn een autobedrijf met een zeer interessant aanbod van occasions en onderdelen. Ons bedrijf heeft een altijd een breed aanbod aan auto's en andere motorvoertuigen in het assortiment. Al onze occasions worden grondig nagekeken, alvorens ze u worden aangeboden. Wij kopen ook auto's en diverse motorvoertuigen in. Zowel van particulieren als bedrijven. Naast de occasions heeft Pijffers ook een demontage afdeling waar u dat ene onderdeel voor uw voertuig kunt vinden. Heeft u interesse in een van onze auto's of zoekt u een onderdeel, dan nodigen wij u van harte uit voor een bezoek. De koffie staat altijd klaar.
Pijffers Auto's BV heeft circa 250 auto's op voorraad.
Kijk voor onze volledige aanbod op www.pijffersautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.