Bouwjaar | 31-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.620 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.910 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 2.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.620 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.910 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Onlineautogoedkoop |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisweg 1539A |
Postcode | 2142 LB |
Plaats | Cruquius |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50505940 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.538 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 2.160 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Signum | Significant anders
De Opel Omega ging met welverdiend pensioen. Maar hoe zou Opel de opvolging regelen? Een nieuwe Omega leek geen optie omdat de nieuwe Vectra inmiddels zo royaal bemeten is, dat een tweede Omega onpraktisch groot zou worden. Daarom koos Opel niet voor een nog grotere zakenauto, maar voor een heel andere zakenauto. De Vectra vormt de basis voor de Signum, maar verder moest alles anders worden. Hoe anders is de Signum eigenlijk?
Met de Signum doet Opel een gooi naar het hogere segment. Qua techniek en uiterlijk geslaagd, qua rijeigenschappen en imago helaas heel gemiddeld.
Plus
- Aansprekend en onderscheidend concept
- Veel meer dan een veredelde Vectra
- Facelift heeft auto merkbaar goed gedaan
Min
- Sportstand soms te bijterig en nerveus
- Niet vrij van kraakjes en rammeltjes
Conclusie
De Opel Signum heeft tegelijk met de Vectra een facelift gehad, maar is desondanks veel meer dan een veredelde Vectra. De neus is gelijk en beide auto's gebruiken zo veel mogelijk dezelfde onderdelen. Maar waar mogelijk gaat de Signum steeds net een stapje verder zodat de auto uiteindelijk veel verfijnder is en merkbaar op een hoger plan staat. Dat is te merken aan alles; van de techniek tot de vormgeving. Het maakt de Signum tot een unieke auto die niet bedoeld is als opvolger van de Omega. De Signum is wel bedoeld als een bijzonder alternatief in het hogere zakelijke segment.