Bouwjaar | 01-09-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
€ 23.521,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Pack technologique Park & Go (caméra de recul avec vue à 180° sur les environs / rétroviseurs extérieurs réglables et chauffants électriquement, rabattables électriquement / système d'aide à la conduite : assistant d'angle mort / antibrouillards LED / système de stationnement pilote avant et arrière), aide à la conduite pack : Active Drive Assist (Système d'aide à la conduite : Assistant de freinage d'urgence / Système d'aide à la conduite : Assistant de freinage d'urgence autonome avec alerte de collision frontale et détection des piétons), sièges avant chauffants, écran d'information du conducteur 12", 6 haut-parleurs, système de navigation audio Multimedia Navi Pro (écran 10"), siège passager à réglage manuel en 6 directions, système d'aide à la conduite : assistant de maintien de voie actif, siège conducteur à réglage manuel en 6 directions, volant (cuir), jantes LM 6,5x17 (5 branches doubles), accoudoir central avant , pneus 215/60 R17, faibles émissions selon Euro 6d- ISC-FCM (EU6 AP), interface smartphone (Apple CarPlay & Android Auto), poches au dos du siège avant, conducteur et passager, interface USB, Pack Vision (rétroviseur intérieur à atténuation automatique / allumage automatique des feux de route avec détection de tunnel / essuie-glace avec capteur de pluie), streaming audio Bluetooth, tuner DAB (réception radio numérique), ciel de pavillon gris, becquet de toit, clé du véhicule (2) tous deux pliables, carrosserie : 5 portes, moteur 1,2 litre - 74 kW, filtre à particules Otto (OPF), empattement 2557 mm, kit de réparation de pneus, système de freinage antiblocage (ABS), type de transmission : traction avant, électrique. Programme de stabilité Plus (ESP), transmission 6 vitesses, climatisation automatique, système d'airbags de tête, airbag latéral avant, système d'aide à la conduite : reconnaissance des panneaux de signalisation, système d'aide à la conduite : assistant de feux de route, feux arrière à LED, phares à LED, feux de jour à LED , système d'aide à la conduite : détection de fatigue -Capteur
Les données de consommation indiquées se réfèrent aux valeurs WLTP.
5 portes
Délai de livraison: 4 semaines
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Mokka | Het oog wil ook wat
Wie slechts op zoek is naar vervoer van A naar B, koopt een eenvoudige en voordelige auto. Bij Opel is dat instapmodel de Corsa. Maar wat als het net even meer moet zijn dan functioneel? Speciaal voor zulke wensen biedt Opel de compacte, maar toch bijzondere, Mokka.
De Opel Mokka is een moderne, complete en functionele compacte auto met een bijzondere vormgeving. De rijeigenschappen zijn echter heel gewoontjes. Verkrijgbaar als benzine, diesel en elektrisch.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- moderne uitrusting
Min
- vieze handen bij openen achterklep
- mag zuiniger
Conclusie
De eerste Opel Mokka was een compacte terreinwagen voor recreatief gebruik. Met de tweede generatie van de Mokka kiest Opel voor een heel andere insteek. Nog steeds is de Mokka hoger dan een doorsnee auto en nog steeds heeft de Mokka de hoge bouw van een terreinwagen. Maar dit keer wordt vooral ingezet op het uiterlijk, met uitgesproken lijnen, kleurcombinaties en accessoires.
Het bijzondere uiterlijk gaat niet ten koste van de ruimte, want die is heel behoorlijk. De uitrusting is modern, zowel op het gebied van luxe als veiligheid. De Mokka is er met benzine-, diesel- en elektromotoren. Die laatste verdient op zowel het comfort als de kosten de voorkeur. Ongeacht de gekozen aandrijving geldt dat de Mokka rijdt als een doorsnee auto. De belangrijkste reden om de Mokka te verkiezen boven die doorsnee auto: het oog wil ook wat!