Bouwjaar | 13-04-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.794 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 7.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-04-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.794 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUDB Auto's |
Contactpersoon | Albert |
Adres | Pascalstraat 4 |
Postcode | 3846 AM |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16049856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.audb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2013
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4278 x 1764 x 1735 cm
Wielbasis: 256 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
- Bouwjaar 13-4-2013
- 1.6 Cosmo
- Halflederen interieur
- 177794km met Nap
- Serviceboekjes aanwezig
- 2 Sleutels
- Camera
- Navigatie
- Stoelverwarming
- 18 Inch lichtmetalen velgen,215/55/18
- Cruise control
- Rijdt en schakelt perfect
- Nieuwe Apk in overleg
Kortom een zeer nette auto met een mooie combinatie, zwart met cognacleer en weinig kilometers.
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons betaalt u geen afleveringskosten.
Zolang de auto op internet te koop wordt aangeboden is de auto nog aanwezig.
Heeft u vragen, of wilt u langskomen voor een proefrit?
Bel of mail: 0616049856 ( ook whatsapp) of info@audb.nl
Om teleurstellingen te voorkomen, adviseren wij u om een afspraak te maken voor een bezichtiging of een proefrit, omdat wij veel onderweg zijn.
Mvgr,Albert
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Mokka | Het oog wil ook wat
Wie slechts op zoek is naar vervoer van A naar B, koopt een eenvoudige en voordelige auto. Bij Opel is dat instapmodel de Corsa. Maar wat als het net even meer moet zijn dan functioneel? Speciaal voor zulke wensen biedt Opel de compacte, maar toch bijzondere, Mokka.
De Opel Mokka is een moderne, complete en functionele compacte auto met een bijzondere vormgeving. De rijeigenschappen zijn echter heel gewoontjes. Verkrijgbaar als benzine, diesel en elektrisch.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- moderne uitrusting
Min
- vieze handen bij openen achterklep
- mag zuiniger
Conclusie
De eerste Opel Mokka was een compacte terreinwagen voor recreatief gebruik. Met de tweede generatie van de Mokka kiest Opel voor een heel andere insteek. Nog steeds is de Mokka hoger dan een doorsnee auto en nog steeds heeft de Mokka de hoge bouw van een terreinwagen. Maar dit keer wordt vooral ingezet op het uiterlijk, met uitgesproken lijnen, kleurcombinaties en accessoires.
Het bijzondere uiterlijk gaat niet ten koste van de ruimte, want die is heel behoorlijk. De uitrusting is modern, zowel op het gebied van luxe als veiligheid. De Mokka is er met benzine-, diesel- en elektromotoren. Die laatste verdient op zowel het comfort als de kosten de voorkeur. Ongeacht de gekozen aandrijving geldt dat de Mokka rijdt als een doorsnee auto. De belangrijkste reden om de Mokka te verkiezen boven die doorsnee auto: het oog wil ook wat!