Bouwjaar | 31-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.352 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 24.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.352 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goritzlehner Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Diamantstraat 29-30 |
Postcode | 7554 TA |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2558000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goritzlehner.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 44 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.700 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Göritzlehner.
Uw servicedealer voor: Seat, Cupra, Skoda, Volkswagen bedrijfswagen en MAN trucks en bussen.
U bent van harte welkom in onze showrooms aan de Diamantstraat te Hengelo.
Informeer alvorens langs te komen naar de beschikbaarheid!!
Graag tot ziens!
* Het bouwjaar is op basis van het kenteken deel I. Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens, zoals prijs, kilometerstand, technische specificaties, standplaats e.d. te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Mokka | Het oog wil ook wat
Wie slechts op zoek is naar vervoer van A naar B, koopt een eenvoudige en voordelige auto. Bij Opel is dat instapmodel de Corsa. Maar wat als het net even meer moet zijn dan functioneel? Speciaal voor zulke wensen biedt Opel de compacte, maar toch bijzondere, Mokka.
De Opel Mokka is een moderne, complete en functionele compacte auto met een bijzondere vormgeving. De rijeigenschappen zijn echter heel gewoontjes. Verkrijgbaar als benzine, diesel en elektrisch.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- moderne uitrusting
Min
- vieze handen bij openen achterklep
- mag zuiniger
Conclusie
De eerste Opel Mokka was een compacte terreinwagen voor recreatief gebruik. Met de tweede generatie van de Mokka kiest Opel voor een heel andere insteek. Nog steeds is de Mokka hoger dan een doorsnee auto en nog steeds heeft de Mokka de hoge bouw van een terreinwagen. Maar dit keer wordt vooral ingezet op het uiterlijk, met uitgesproken lijnen, kleurcombinaties en accessoires.
Het bijzondere uiterlijk gaat niet ten koste van de ruimte, want die is heel behoorlijk. De uitrusting is modern, zowel op het gebied van luxe als veiligheid. De Mokka is er met benzine-, diesel- en elektromotoren. Die laatste verdient op zowel het comfort als de kosten de voorkeur. Ongeacht de gekozen aandrijving geldt dat de Mokka rijdt als een doorsnee auto. De belangrijkste reden om de Mokka te verkiezen boven die doorsnee auto: het oog wil ook wat!