Bouwjaar | 30-04-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.380 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
€ 6.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.380 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Oudewater |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuid-Linschoterzandweg 53 |
Postcode | 3425 EN |
Plaats | Snelrewaard |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18224270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfoudewater.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.853 kg
Laadvermogen: 637 kg
GVW: 2.490 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 277 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17,8 l/100km (1 op 5,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Te koop een nette goed onderhouden Opel Insignia 2.8 Turbo Sports Tourer 4X4 AUT 2009 Grijs. Afkomstig van de 2e Eigenaar! 165.380 Originele Kilometers! Het gaat hierbij om de Executive uitvoering, is voorzien van o.a: ABS / Airbag Bestuurder + Airbag Passagier / Airconditioning / Bekerhouders / Boordcomputer / Climate Control / Cruise Control / Elektrische Pakket ( Elektrische Ramen + Spiegels + Centrale Deurvergrendeling ) / Lederen Interieur / Licht Metalen Velgen/ Metalic Lak / Parkeersensoren Voor & Achter / Stuurbekrachtiging. De auto ziet er goed uit zowel van binnen als van buiten. Motormanagement Lampje brand! Rijdt, schakelt en stuurt prima! Voor overige informatie kunt u gerust bellen: 06-18224270 / 06-42020663
Tenaamstellen in de showroom! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) en 's avonds langs te komen voor een bezichtiging en/of een proefrit.
Wij kunnen helpen met export-documenten!
We can help with export-documents!
Wir können mit dem Export Dokumenten helfen!
Mozemy pomóc w dokumentach eksportowych!
My mozhem pomoch' s eksportnykh dokumentov!
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.