Bouwjaar | 06-01-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 341.073 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 2.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 341.073 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pijffers Auto's Raalte |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijheseweg 65 |
Postcode | 8107 PJ |
Plaats | Broekland Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 351728 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pijffers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - jul. 2011
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 152 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.513 kg
Laadvermogen: 657 kg
GVW: 2.170 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
BJ 2010
341073 KM
EURO 5 A
APK tot 29-04-2025
= Bedrijfsinformatie =
Voor al uw occasions en onderdelen. Wij zijn een autobedrijf met een zeer interessant aanbod van occasions en onderdelen. Ons bedrijf heeft een altijd een breed aanbod aan auto's en andere motorvoertuigen in het assortiment. Al onze occasions worden grondig nagekeken, alvorens ze u worden aangeboden. Wij kopen ook auto's en diverse motorvoertuigen in. Zowel van particulieren als bedrijven. Naast de occasions heeft Pijffers ook een demontage afdeling waar u dat ene onderdeel voor uw voertuig kunt vinden. Heeft u interesse in een van onze auto's of zoekt u een onderdeel, dan nodigen wij u van harte uit voor een bezoek. De koffie staat altijd klaar.
Pijffers Auto's BV heeft circa 250 auto's op voorraad.
Kijk voor onze volledige aanbod op www.pijffersautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.