Bouwjaar | 01-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
€ 6.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nextcar Mons |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | rue Georges Delhaye 1 |
Postcode | 7033 |
Plaats | Mons |
Land | België |
GSM | +32 (0)479 - 182705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nextcar.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
Vhicule belge (kilomtrage certifi CAR PASS), parfait tat, non accidente.
*** NAVI ***
*** CUIR ***
*** CAMERA ***
*** XENON ***
-NAVIGATION
-RADIO CD + AUX + USB+INTERFACE BLUETOOTH
-CAPTEURS DE PARKING AVANT & ARRIERE
-CAMERA DE RECUL
-SELLERIE CUIR
-SIEGES SPORT
-SIEGES CHAUFFANTS
-VOLANT GAINE DE CUIR
-CRUISE CONTROL ADAPTATIF
-LIMITEUR DE VITESSE
-XENON
-CAPTEURS ANGLES MORT
-CLIMATISATION AUTOMATIQUE 2 ZONES
-CAPTEURS DE PLUIE & LUMIERE
-CAPTEUR DE PRESSION DES PNEUMATIQUES
-ATTELAGE DE REMORQUE
-FIXATIONS ISOFIX
-JANTES ALU OPEL 17
Prix : 6.490eur ttc (livr avec contrle technique, CAR PASS)
Visites du lundi au samedi de 10h 18h
Pour nous trouver plus facilement indiquer dans votre GPS ladresse suivante :
Rue des Sandrinettes 25
7033 Mons.
VISITEZ NOTRE SHOWROOM EN 3D!
www.goo.gl/wHBOH0
Suivez-nous sur Facebook
https://www.facebook.com/nextcar.be
Belgische wagen (met CAR PASS), perfecte staat, ongevalvrij.
*** NAVI ***
*** LEDER ***
*** PARKING CAMERA ***
*** XENON ***
-NAVIGATIE
-RADIO CD + AUX + USB+BLUETOOTH AUDIO
-LEDER INTERIEUR
-SPORT ZETELS
-VERWAARMDE ZETELS
-LEDEREN STUUR
-PARKING SENSOR VOOR & ACHTER
-PARKING CAMERA
-ADPATATIEF CRUISE CONTROL
-SPEED LIMIT
-DOED HOEK SENSOR
-XENON
-LICHT & REGEN SENSOR
-AIRCO AUTO 2 ZONE
-TREKHAAK
-ISOFIX
-OPEL ALU VELGEN 17
Prijs: 6.490eur TTC (geleverd met keuring, CAR PASS)
Openingsuren : maandag tot zaterdag vanaf 10u tot 18u
Om ons nog gemakkelijker te vinden via gps. Gelieve het volgende adres in te voeren :
Rue des Sandrinettes 25
7033 Mons (Bergen)
VISIT OUR SHOWROOM IN 3D NOW!
www.goo.gl/wHBOH0
Follow us on Facebook
https://www.facebook.com/nextcar.be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.