Bouwjaar | 23-07-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.493 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.493 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JVS Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Drielseweg 4 |
Postcode | 5321 NC |
Plaats | Hedel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22198600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jvsautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2009
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4908 x 1856 x 1520 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.560 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Wij zijn te bereiken op: 0622198600 ( ook WhatsApp )
Uw huidige auto inruilen? Bij ons geen probleem!
Wij zijn RDW erkend en kunnen voertuigen tenaamstellen en vrijwaren.
Wij zijn open op afspraak, bel of app gerust om een afspraak te maken.
De koffie staat klaar!
Is dit niet de auto die u zoekt? Kijk gerust eens op onze website wellicht dat er een andere passende occasion voor u tussen staat www.jvsautos.nl
U kunt bij ons de auto kopen met aflever pakket info en prijzen als volgt;
Optie 1: Auto geleverd in huidige staat tegen de scherpe internet meeneem prijs.
Optie 2: Auto geleverd met nieuwe apk, controle/ bijvullen vloeistoffen en accu check. €175,-
Optie 3: Auto geleverd met nieuwe apk, controle/ bijvullen vloeistoffen, accu check, nieuwe olie + oliefilter en een nieuwe interieur filter. €299,-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.