Bouwjaar | 12-10-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.457 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-10-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.457 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FB auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | van Andelstraat 13d |
Postcode | 5141 PB |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43975554 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fbautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.560 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.215 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Heeft u een auto gezien die uw interesse heeft, wilt u dan alstublieft contact opnemen voor een afspraak?
Alle occasions bij FB Auto's zijn vakkundig geselecteerd ook voor de kleine portemonnee! Al onze auto's worden grondig nagekeken alvorens ze u worden aangeboden.
Hierdoor koopt u altijd een betrouwbare occasion.
Door zeer snel wisselende voorraad kan het zijn dat de auto die u zoekt al verkocht is bel eerst even afdeling verkoop: tel 06-43975554 Whats App is mogelijk, internetprijzen zijn meeneem bodemprijzen, inruil is mogelijk van uw auto, motor, caravan en boot andere inruilverzoeken in overleg.
Kosten rijklaar maken: €350,-
Wij zijn gevestigd in Waalwijk naast de MC Donalds, achter Kwik Fit
Belangrijk:
De uitvoeringsspecificatie van de aangeboden auto's zijn zorgvuldig aangegeven, echter onder het voorbehoud dat meer of minder extra's nimmer tot een lagere of hogere prijs kan leiden. Om teleurstelling te voorkomen dient u voor aankoop zelf te controleren of de voor u belangrijke extra's ook daadwerkelijk aanwezig zijn. Door de aankoop accepteert u de auto in zijn werkelijke specificatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.