Bouwjaar | 22-11-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 106.955 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 16.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-11-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 106.955 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lex Vilier |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Platinaweg 16 |
Postcode | 6662 PP |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 374090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vilier.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 499 x 186 cm
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.493 kg
Laadvermogen: 672 kg
GVW: 2.165 kg
Max. trekgewicht: 1.405 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: standaardpakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges, Vloeistofcontrole
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Mooie complete Business uitvoering met lederen bekleding en trekhaak.
Afkomstig van 1e eigenaar, dealeronderhouden, alle boekjes ingevuld aanwezig.
Origineel Nederlandse auto, geen Import!
Wordt geleverd met nwe Apk keuring, afleveringsbeurt / garantie in overleg naar de wensen van de klant.
Bosch Car Service Lex Vilier is sinds 1995 gevestigd in Elst. We zijn een universeel autobedrijf met als specialisatie LPG. Bosch Car Service Lex Vilier is een merk-onafhankelijk BOVAG autobedrijf dat alle werkzaamheden en oplossingen voor uw auto onder één dak biedt. Voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto, onderhoud, reparatie en advies, bent u bij Bosch Car Service Lex Vilier aan het juiste adres.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.