Bouwjaar | 04-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.108 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 12.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.108 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kraeima Scheper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Romhof 14 |
Postcode | 9411 SC |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 540208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kensautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2017 - jun. 2018
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.387 kg
Laadvermogen: 693 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.405 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Opschieten, stilstaan, uren maken... uw werk vraagt al genoeg van u. Met deze zakenauto krijgt u er ook veel voor terug. De auto is van het bouwjaar 2018 en is van de eerste eigenaar. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Geen stramme rug- en beenspieren meer dankzij de comfortstoelen. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.
Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico's met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of alles veilig is. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. De auto's van vandaag rijden niet alleen subliem, maar luisteren ook goed. Via een speciale app kunt u overal diverse functies controleren en de status van de auto inzien. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen full map navigatiesysteem. Voor WIFI hoeft u niet meer de weg af. Deze auto heeft een eigen WIFI-hotspot aan boord. De uitrusting van deze Opel is met WIFI-hotspot, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, cruise control en keyless entry behoorlijk compleet.
In de Opel Insignia Sports Tourer heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij de veiligheidssystemen van deze Opel hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.
Omdat rijden een plezier mag zijn, staat deze Opel Insignia Sports Tourer enthousiast te glimmen in de showroom. Technisch in topconditie, strak in de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.