Opel Insignia Sports Tourer 1.5 Turbo Business Executive | Virt. Cockpit | AGR stoelen | Camera | Trekhaak | Vol opties | Inruil

€ 16.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-07-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 138.898 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.490 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Opel Insignia Sports Tourer 1.5 Turbo Business Executive | Virt. Cockpit | AGR stoelen | Camera | Trekhaak | Vol opties | Inruil


€ 16.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-07-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 138.898 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.490 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf R. Meijer
Contactpersoon Rudolf Meijer
Adres Industrieweg 3
Postcode 7944 HT
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 785249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autovanmeijer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 194 x 150 cm
Wielbasis: 283 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.405 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Laat u niets wijsmaken, deze Opel Insignia Sports Tourer biedt alles wat u van een auto verlangt. In deze auto vindt u een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Met de comfortstoelen heeft u de zekerheid: elke rit fit door de juiste zit. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar uw instructies en volgt ze op. Aanhanger afgekoppeld? Met een druk op de knop verdwijnt de elektrisch inklapbare trekhaak uit het zicht. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Met navigatiesysteem, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel is deze auto helemaal compleet.

De Opel Insignia Sports Tourer is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Opel u om veiliger te rijden. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. Verder is deze auto uitgerust met accident avoidance system en bandenspanningcontrolesysteem.

Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze geadverteerde auto's

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Insignia GSi | Tweede jeugd

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.

Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd

De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.

Plus

  • stil en comfortabel
  • scherp en snel indien gewenst
  • ruim, ook achterin

Min

  • in geen enkel opzicht vernieuwend
  • stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)

Conclusie

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.

Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.

Deel deze advertentie