Bouwjaar | 28-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.785 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 4.433,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.785 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cargate |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mijlstraat 26-A2 |
Postcode | 5281 LL |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21154306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.car-gate.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 152 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.513 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 2.140 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
CARGATE AUTOMOTIVE V.O.F is erkend door de RDW. Wij zijn gespecialiseerd in de in- en verkoop van gebruikte personenauto's en bedrijfswagens. Inruilen van uw oude auto is geen probleem. Eventueel voeren wij graag uw zoekopdracht uit, vraag naar de mogelijkheden. Bij Cargate V.O.F kunt u ook terecht buiten de openingstijden, maak hiervoor aub een afspraak. We bieden onze auto's aan met garantie. Deze is naar wens uit te breiden, meer informatie en de voorwaarden leggen we u graag uit!.
- Dealer Onderhouden en altijd betrouwbare auto's op voorraad ,Volledig nagekeken en getaxeerd
- Klantvriendelijk en behulpzaam
- Onze prijzen zijn rijklaar, Wij hanteren geen afleverkosten!
- Ook kunt u bij ons terecht voor het financieren en/of verzekeren van uw auto
Wij Leveren Export Diensten, Shipping en Transport service voor uw auto
Kom vrijblijvend langs voor een proefrit, u bent van harte welkom!
Buiten onze openingstijden zijn wij ook op afspraak open.
Wij kunnen op eigen locatie 24/7 Vrijwaren en Tenaamstellen.
CARGATE AUTOMOTIVE V.O.F
Hoofd Locatie Mijlstraat 26 -A2
Locatie 2 Mijlstraat 26 B
5281LL Boxtel NL
T +31621154306
KvK 74543172
IBAN NL81 INGB 0008 9324 56
Mail info@car-gate.nl
Web www.car-gate.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.