Bouwjaar | 11-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.934 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.934 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Erik de Vries Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Holland Marsh 25B |
Postcode | 9663 AV |
Plaats | Nieuwe Pekela |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53362870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.erikdevriesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2016
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4913 x 1856 x 1520 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.513 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.613 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Door ons aangeboden.
Nette en goed rijdende Opel Insignia 1.4 T stationwagen met slechts 110000 km op de teller.
Vele opties waaronder Navigatie.
Voor meer en grotere foto's zie onze website.
Inruil bespreekbaar.
Aankoopkeuring bespreekbaar.
UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND 06-53362870 ( tevens WhatsApp )
Wij lezen geen Marktplaats berichten ( Onze telefoon heeft voorrang )
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u nog vragen graag even bellen met 06-53362870
Voor openingstijden / financieringen zie onze website.
Tenaamstelling / verzekering / pinnen kan bij ons op locatie geregeld worden.
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.