Opel Insignia Sports Tourer 1.4 T EcoFLEX Business+ navi airco/ecc keurige auto

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-08-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.483 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Opel Insignia Sports Tourer 1.4 T EcoFLEX Business+ navi airco/ecc keurige auto


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-08-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.483 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Wallinga
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spaarndamseweg 380
Postcode 2022 EA
Plaats Haarlem
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5380942 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wallinga.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2013 - mei 2017

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 152 cm
Wielbasis: 274 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.513 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 2.140 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Hij is dynamisch en comfortabel tegelijk, deze Opel Insignia Sports Tourer, en combineert dat met een stijlvol design. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2014 en heeft 179483 kilometer op de teller staan. De benzinemotor levert uitstekende prestaties. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, dakdraagsysteem, in hoogte verstelbare voorstoelen en getint glas.

Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het full map navigatiesysteem. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Via de schakelmogelijkheden op het stuur is de audiobediening veilig en eenvoudig. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Opel is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Extra opties op deze auto zijn: cruise control, buitentemperatuurmeter, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en bekerhouder.

Zoals u mag verwachten van deze Opel Insignia Sports Tourer is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Geen gehannes meer met de handrem en gas geven bij stilstaan op een oplopend stuk weg. De hill hold control zorgt voor een geslaagde hellingproef. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.

Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u on

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Insignia GSi | Tweede jeugd

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.

Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd

De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.

Plus

  • stil en comfortabel
  • scherp en snel indien gewenst
  • ruim, ook achterin

Min

  • in geen enkel opzicht vernieuwend
  • stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)

Conclusie

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.

Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.

Deel deze advertentie