Bouwjaar | 16-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.146 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 4.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.146 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lachman 786 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Corkstraat 46unit 1.22 |
Postcode | 3047 AC |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40100908 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lachmanautos786.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2009
Referentienummer: INSIGINA 1.6 SEDAN
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4830 x 1856 x 1498 cm
Wielbasis: 274 cm
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Overige informatie
Bandenprofiel: 90%
Bandenprofiel achter: 90%
Dit betreft een nette Opel Insignia - 1.6 Bussines Sedan van bouwjaar 2009 - 6 Versnellingen 116 Pk
Heeft Navigatie een trekhaak , aircondition / Climate Control , Cruise Control , 2x sleutels , Onderhouds Boekje , Parkeer sensoren etc etc
Apk is tot mei 2025 en Nap pas is ter inzage .
Staat op 4x goede banden en niet in gerookt !
Laatste onderhoudsbeurt gehad in maart 2024 , en Distributieriem vervangen in 2020 bij 183.000 kms.
Vraagprijs is € 4250,- inruil is evt. bespreekbaar
Meer info of bezichtiging bel dan aub 06 40 100 908
Romeo , Rotterdam
Grtn.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Lachman 786 BV is een universeel autobedrijf wij verkopen auto's in diverse prijs klasses. Omdat wij regelmatig onderweg zijn om nieuwe auto's in te kopen GRAAG EVEN BELLEN VOOR DAT U LANGSKOMT !! Wij zijn gevestigd aan de Corkstraat 46 in Rotterdam dit is een verzamelkantoor met de naam Facilitypoint. Als u beneden bij de receptie meldt dat u komt voor Autobedrijf Lachman dan komen wij u ophalen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.