Bouwjaar | 24-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.325 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.325 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Occasions Den Haag |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lekstraat 199 |
Postcode | 2515 XD |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44599905 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.aodenhaag.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2009
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4830 x 1856 x 1498 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.645 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 208 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn gespecialiseerd in jonge en occasions en kunnen onze auto`s daardoor met vakkundige
service, tegen een scherpe prijs aanbieden !
Wij berekenen geen afleveringskosten, dus geen verrassingen achteraf.
Overschrijven is mogelijk van Maandag t/m zondag van 09:00 t/m 00:00 bij ons op kantoor
Belt u ons van te voren om teleurstelling te voorkomen , omdat wij vaak onderweg zijn om de juiste
Occasions tegen de scherpste prijs in te kopen.
Staat de auto die u zoekt niet in onze voorraad , bel dan.
Wij kunnen elke auto leveren tegen de scherpste prijzen met service.
Alle inruil is mogelijk, Auto's , Motoren en scooters kunnen we inruilen voor handels prijzen.
Auto occasion Den Haag is gespecialiseerd in de Inkoop, Verkoop en het poetsen van uw auto!
Heeft u vragen of advies nodig, onze verkopers staan u altijd graag te woord!
bekijk onze complete voorraad op www.aodenhaag.nl
Openingstijden:
Maandag t/m Zaterdag van 10.30 tot 18:00 uur.
Wilt u op zondag een auto bezichtigen dan kan dat op afspraak.
7 dagen in de week telefonisch bereikbaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.