Bouwjaar | 26-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.359 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 19.666,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.359 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jo van Aarle auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zijweg Dungen 6 |
Postcode | 5482 SB |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5513853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jovanaarleautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2019-04-01
Referentienummer: 8065
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.341 kg
Laadvermogen: 1 kg
GVW: 2.015 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Opel is rechtstreeks afkomstig van de eerste eigenaar en natuurlijk voorzien van Nationale Autopas NAP .
= Bedrijfsinformatie =
Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto bij ons te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
Telefonisch: 073-5513853
Mail: info@jovanaarleautos.nl
Let op!: Onze advertenties worden met veel zorg samen gesteld. Desondanks kan het voorkomen dat er meer of minder opties aanwezig zijn dan gemeld.
Ons advies: controleer tijdens de proefrit goed of alle opties aanwezig zijn.
U kunt geen rechten ontlenen aan onze advertenties.
Wij ruilen uw huidige auto, motorboot, motor, camper of caravan graag in!! U bent van harte welkom bij Jo van Aarle Auto's in Schijndel.
Al onze auto's worden standaard geleverd met Afleverpakket A (1 maand garantie op motor + versnellingsbak op de draaiende delen, en een nieuwe APK indien deze minder is dan 8 maanden). Verder heeft u de mogelijkheid om tegen meerprijs te kiezen uit Afleverpakket B of C. Voor meer info hierover verwijzen wij u door naar onze website onder de button afleverpakketten. www.jovanaarleautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.