Opel Insignia 1.4 Turbo Bns Ed. Clima | Navi | Cruise | PDC | Nwe APK

€ 6.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-01-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.268 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Opel Insignia 1.4 Turbo Bns Ed. Clima | Navi | Cruise | PDC | Nwe APK


€ 6.999,-

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.268 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Breider Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Maalstoel 1
Postcode 7773 NN
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15429461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.breider-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2011 - jun. 2012

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 662 kg
GVW: 2.065 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Ga er maar aanstaan, een opvolger introduceren voor een verkooptopper al jaren achtereen.. Opel stond in aanloop naar de introductie van deze Insignia voor deze uitdaging.
Zijn voorganger, de Opel Vectra, heeft vriend en vijand verbaasd met de verkoopcijfers en recensies.. er hing dus heel veel af van deze auto.
Een prestigeproject, en dat is duidelijk merkbaar! wat een fijne auto deze Opel Insignia!

Wanneer je in de auto stapt merk je direct de hoogwaardige kwaliteit van materialen en afwerking op. Dit is een duidelijke verbetering voor het merk, maar eigenlijk ook direct de standaard voor het segment. Alle delen in soft-touch, geen hard plastic meer in de afwerking van de auto. Het geeft een heel prettige sfeer in deze auto.
De stoelen zitten geweldig, en bieden steun tot boven in de schouders.. De lichte kuip geeft een sportieve uitstraling maar zorgt er ook voor dat u goed omsloten in de auto zit zonder dat de randen merkbaar zijn als in een sportstoel.

Deze Insignia is besteld in de Business uitvoering, en eigenlijk heeft u daarmee alles afgedekt wat het autorijden leuk en makkelijk maakt.
Zo is deze auto voorzien van electronic climate control( automatische airconditioning ), cruise control, elektrisch verstelbare ruiten en spiegels en een uitgebreide radio navigatiecombinatie. Ook heeft de auto parkeersensoren in de voor- & achterbumper en een trekhaak
Navigeren is makkelijk gemaakt door het full colour scherm in het dashboard, full colour en makkelijk in bediening!

Technisch is deze auto in top conditie! maar wat wil je met slecht 145 dkm NAP
De laatste onderhoudsbeurt is recent gegeven en de auto vraagt pas over ca. 10.000 kilometer weer om onderhoud.
De APK keuring zal worden vernieuwd voor de levering, dus ook hier geen omkijken naar

Een zeer nette auto! Ook hieruit blijkt maar weer hoe er met deze auto is omgegaan.
Enkel de normale sporen van gebruik zijn te vinden op deze auto !!
Het meest opvallend is een kleine restyle beschadiging op het linker voor spatbord ( ca 3 cm )

Mocht u v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Insignia GSi | Tweede jeugd

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.

Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd

De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.

Plus

  • stil en comfortabel
  • scherp en snel indien gewenst
  • ruim, ook achterin

Min

  • in geen enkel opzicht vernieuwend
  • stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)

Conclusie

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.

Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.

Deel deze advertentie