Bouwjaar | 23-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.942 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.942 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Yilmazer Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ringbaan-Oost 12 |
Postcode | 5013 CA |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55891504 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.yilmazerautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2014
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 730 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4842 x 1856 x 1498 cm
Wielbasis: 274 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Yilmazer in Tilburg is ruim 20 jaar actief in de autoverkoop. Vanwege onze jarenlange ervaring kunnen wij goed inspelen op de wensen van de klant. Al onze auto's worden uitvoerig nagekeken voordat ze te koop worden aangeboden. De vernoemde prijs zijn meeneemprijzen het is mogelijk om afleverpakketten en Garantie tegen extra kosten bij te kopen. Om teleurstelling te voorkomen graag even bellen voordat u langs komt. Wij hebben een snel wisselende voorraad en u kunt op onze website nog meer auto's bekijken www.yilmazerautos.nl.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Gelieve ons te bellen. Wij reageren niet op e-mails!!
Tel: 013-5431038
Mob: 06-55891504
Tevens verzorgen wij ook exportdocumenten en exportplaten met 14 dagen verzekering.
We can handle exportdocuments, exportplates and insurance.
Wir machen uns zu exportieren papieren mit anmeldung und versicherung.
Nus four nissons des documents d'exportation + karte verte.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.