Opel Grandland X 1.6 Turbo Hybrid4 Ultimate
€ 24.900,-
Bouwjaar | 17-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.991 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.991 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Groet Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kievitstraat 18 |
Postcode | 1781 ZE |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 630000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | groetauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 52 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 448 x 186 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.775 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.3 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 36 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Groetauto pluspakket (€ 750 meerprijs):
- Nieuwe APK (Minimaal 1 jaar geldig)
- Onderhoudsbeurt conform schema
- Distributieriem kan minimaal 20.000 kilometer mee.
- Minimaal 12 maanden garantie (Conform BOVAG of Leeuwenkeur)
- Brandstoftank minimaal halfvol
- Poetsbehandeling
- NAP kilometercheck
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Nieuwe APK
Als extra service bieden wij op deze auto het "Groetauto Service- en Garantiepakket" á €750,- aan. Bij dit pakket krijgt u: een nieuwe APK, Onderhoud conform schema, Distributieriem kan minimaal 20.000km. mee, Poetsbehandeling, 12 maanden BOVAG garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?
De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?
De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.
Plus
- snel, sterk en stil
- ruim en praktisch
Min
- oude aandrijflijn onder nieuwe naam
- niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV
Conclusie
Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.
Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.