Opel Grandland X 1.2turbo automaat|Navi|Cruise|Carplay|PDC
€ 18.890,-
Bouwjaar | 09-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.261 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.261 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Holten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 38 |
Postcode | 7451 PJ |
Plaats | Holten |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 227300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoholten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 191 x 163 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Origineel Nederlands geleverde en Goed onderhouden Opel Grandland X 1.2Turbo automaat. Uitgerust met o.a. carplay, cruise, navigatie, PDC voor en achter en meer! Incl boekjes NAP rapport en 2 keyless sleutels.
Prijs: €18.890,-
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen géén afleverkosten en adverteren met all-in prijzen!
Bel ons gerust voor meer info op telefoonnummer: 0548 227 300
Inruil van uw huidige auto, lease en financiering zijn mogelijk. De vermelde prijs is een internet meeneemprijs. Garantie altijd tegen meerprijs. Wilt u langskomen dan vragen wij u om ons te bellen voor een afspraak, zodat u zeker weet dat de auto van uw keuze nog beschikbaar is.
Auto Holten B.V.
Handelsweg 38
7451 PJ Holten
Tel: 0548 227 300
E-mail: info@autoholten.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?
De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?
De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.
Plus
- snel, sterk en stil
- ruim en praktisch
Min
- oude aandrijflijn onder nieuwe naam
- niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV
Conclusie
Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.
Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.