Opel Grandland X 1.2 Turbo - NAP - navigatie - airco - cruise -
€ 13.500,-
Bouwjaar | 23-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.627 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.627 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cars-to-go |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eierstreekweg 14 |
Postcode | 8171 NH |
Plaats | Vaassen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 49492636 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cars-to-go.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2019
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 53 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4477 x 1856 x 1630 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.393 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 696 kg)
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Opel is voorzien van Lane assist, dab+ cruise control, elektrische ramen, navigatiesysteem, half lederen bekleding, lichtmetalen velgen, multifunctioneel stuurwiel, airconditioning, etc
Uiteraard word de Opel geleverd met de nationale autopas
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtigen en overschrijven kan ook 's avonds en in het weekend (ook op zondag) onder het genot van een bakje koffie.
Bedrijfsinformatie:
Cars to go is een klein, jong dynamisch bedrijf met een snel wisselende voorraad van auto's van alle prijsklassen. Ook verzorgen wij zoekopdrachten voor onze klanten.
Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend.
Kijk voor meer occasions bij onze andere advertenties of op onze website:
WWW.CARS-TO-GO.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?
De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?
De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.
Plus
- snel, sterk en stil
- ruim en praktisch
Min
- oude aandrijflijn onder nieuwe naam
- niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV
Conclusie
Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.
Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.