Opel Grandland X 1.2 Turbo 120 Jaar Edition | Panoramdak| Camera| Dodehoek

€ 23.995,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.480 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Opel Grandland X 1.2 Turbo 120 Jaar Edition | Panoramdak| Camera| Dodehoek


€ 23.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.480 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam KHAN Premium Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Huchtstraat 3
Postcode 1327 EA
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 5342343 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.khan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Ledig gewicht: 1.273 kg
Wielbasis: 268 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Zo meenemen tegen een scherpe groothandel rijklaarprijs! Indien het een jong gebruikte auto betreft dan is de prijs inclusief fabrieksgarantie. 
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- KHAN 5-sterren pakket (€ 945 meerprijs): Uzelf volledig indekken tegen elk risico? Kies dan voor het uitgebreide KHAN BOVAG+ verzekering.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (6 maanden); 1 jaar APK, 7 dagen omruilgarantie, Afleveringsbeurt (groot), KHAN VIP compleet +, Mobiliteitspas voor heel Europa, Nieuwe Universele matten set (indien nodig), Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto, Volle tank brandstof
- KHAN Premium Pakket (€ 1.245 meerprijs): Kies voor ultieme zekerheid, volledige BOVAG garantie en 2 jaar onderhoud is inbegrepen!
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK; 1 jaar APK, Afleveringsbeurt (groot), KHAN VIP compleet +, Nieuwe Universele matten set (indien nodig), Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto, Volle tank brandstof

Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto's zich onderscheiden. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 28480 kilometer heeft gereden sinds. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Verwarmde stoelen maken het interieur behaaglijk op winterse dagen. Het panoramadak geeft extra sfeer aan het interieur en biedt een prachtige doorkijk naar buiten. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter zijn aan boord.

De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. U bedient het audiosysteem via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Het luxeniveau in deze Opel is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veil

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?

De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?

Autotest | Opel Grandland GSE Wassen neus of neusje van de zalm?

De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.

Plus

  • snel, sterk en stil
  • ruim en praktisch

Min

  • oude aandrijflijn onder nieuwe naam
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV

Conclusie

Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.

Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.

Deel deze advertentie