Bouwjaar | 29-04-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.764 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.165 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.764 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.165 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van Erp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Inductorstraat 9A |
Postcode | 3903 KA |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11208457 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanerp.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 245/70 R16
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 179 x 174 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.757 kg
Laadvermogen: 693 kg
GVW: 2.450 kg
Max. trekgewicht: 2.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik in de stad: 18,9 l/100km (1 op 5,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Frontera | Verschil moet er zijn!
Verschil moet er zijn! Dat was het uitgangspunt bij het ontwikkelen van de Opel Frontera. Opel heeft namelijk drie SUV's in het aanbod en dus is het belangrijk om ze alle drie een onderscheidend karakter te geven. De opvolger van de Crossland is daarom geen nieuwe Crossland, maar een geheel ander model met een geheel eigen naam. Maak kennis met de Frontera!
De Opel Frontera is een praktische gezinsauto met de uitstraling van een stoere terreinwagen. Hybride en elektrische aandrijving beschikbaar.
Plus
- veel ruimte uit beperkte buitenmaten
- meteen beschikbaar als hybride en elektrische auto
- onderscheidende vormgeving
Min
- dikke c-stijl zorgt voor slecht zicht schuin achter
- onwennig hoge zit, ook met voorstoel in laagste stand
- onhandig kleine buitenspiegels
Conclusie
Met de Frontera wil Opel zich duidelijk onderscheiden van de eigen SUV's (Mokka en Grandland) en die van de concurrentie. Afgaande op de vormgeving is dat goed gelukt. De Frontera is niet de zoveelste "crossover", maar een echte SUV die met een avontuurlijke en onoverwinnelijke uitstraling.
Toch is de Frontera in feite een brave gezinsauto. Echter, dankzij de hoekige vormen kan Opel heel veel ruimte uit bescheiden buitenmaten halen. De hoge zit voorin zorgt voor een machtig gevoel, terwijl de zit achterin riant is voor een auto van deze omvang.
Voor de meer behouden koper is de Frontera beschikbaar als hybride. Voor de prijsbewuste en/of progressieve klant is de Frontera leverbaar als volledig elektrische auto.