Opel Combo 1.3 CDTi L1H1 ecoFLEX E APK TOT 10-2025

€ 3.980,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-06-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 249.891 km
Deuren 4
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Opel Combo 1.3 CDTi L1H1 ecoFLEX E APK TOT 10-2025


€ 3.980,-

Algemeen

Bouwjaar 24-06-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 249.891 km
Deuren 4
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel J. Visser
Contactpersoon J Visser
Adres Gageldijk 86
Postcode 3566 MG
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24410222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jvisserautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 158 km/u

Maten
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 1.025 kg
GVW: 2.040 kg

Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 122 per kwartaal

Interesse of vragen over deze leuke auto?
U kunt mij bereiken op 06 - 24410222

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Combo-e | Water naar het aquarium dragen

De elektrische auto komt er aan! Dat geldt niet alleen voor personenauto's, maar zeker ook voor bedrijfswagens. Immers, daarbij wordt nog meer gekozen met het verstand dan met het gevoel. En omdat de energiekosten van een elektrische auto heel laag liggen, slaat de balans al snel uit naar zakelijk elektrisch rijden. We moeten dus van liters naar Watts. Om dat de demonstreren staat een bijzondere opdracht op het programma: breng per Opel Combo 200 liter water naar een aquarium zonder CO2 uit te stoten.

Autotest | Opel Combo-e Water naar het aquarium dragen

De Opel Combo-e is een elektrische bestelwagen die louter voordelen biedt boven diesel. De Combo-e is sterk, stil, comfortabel en heeft een lage energieprijs per KM. Het bereik is voldoende.

Plus

  • vlot en sterk
  • lage energieprijs per kilometer
  • even ruim als een versie met verbrandingsmotor

Min

  • gering trekgewicht
  • hoger energieverbruik dan beloofd
  • matige klank audiosysteem

Conclusie

Missie volbracht! De Opel Combo-e heeft 200 liter water klimaatneutraal naar het aquarium gedragen. En alhoewel dat een volledig triviale opdracht was, diende het wel degelijk een hoger doel. De testrit heeft namelijk bewezen dat de Combo als elektrische auto veel voordelen biedt en daar weinig nadelen tegenover zet. De nadelen zitten in het geringe aanhangergewicht en, afhankelijk van de uitvoering, in het laadvermogen (meer dan standaard, minder dan versies met verhoogd laadvermogen).

De ruimte, uitrusting en ombouwmogelijkheden zijn gelijk aan die van iedere andere Combo. Als elektrische auto is de Combo-e even vlot en sterk, terwijl het comfort op een veel hoger niveau staat en de energieprijs per kilometer veel lager is. Omdat het zwaartepunt lager ligt is, het weggedrag meer vertrouwenwekkend. De overstap van diesel naar kilowatts is daarmee moeiteloos verlopen.

Deel deze advertentie