![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-04-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 104.968 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.300 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 4.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-04-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 104.968 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.300 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garagebedrijf Teerink B.V. |
Contactpersoon | A.G.A. Teerink |
Adres | Boeninksteeg 14 |
Postcode | 7009 ZC |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 324453 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageteerink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 98 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 1 Basis afleverbeurt inclusief beperkte garantie: Afleverbeurt inclusief beperkte garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; A.P.K. minimaal 6 maanden, Beperkte garantie, Controlebeurt, Wassen en reinigen van de auto
Leuke, nette en goed onderhouden Opel Combo uit april 2012. Mooie auto die onder andere is voorzien van airco, elektrische ramen, centrale deurvergrendeling op afstand, volledig tussenschot, imperiaal, verstelbaar stuur, stuurbekrachtiging, carkit, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel en een originele radio/cd-speler met stuurbediening.
Geadverteerde prijs van de auto is exclusief 21% BTW.
Standaard leveren wij deze auto af inclusief beperkte garantie, is de auto geïnspecteerd op 40 punten volgens Bovag 40 puntencheck en voldoet deze auto bij aflevering aan de Bovag afleverbeurt eisen inclusief A.P.K..
U kunt er ook voor kiezen om de auto geheel klaar te laten maken door de werkplaats. De auto heeft dan minimaal 12 maanden A.P.K., krijgt een (grote) onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, een halve tank brandstof, hulppakket met lampenset en de auto wordt volledig gepoetst afgeleverd. De meerprijs hiervan bedraagt vanaf € 495,--.
Voor meer informatie over Bovag 40 puntencheck, Bovag afleverbeurt en financieringsmogelijkheden bezoekt u onze website: www.garageteerink.nl.
U bent van harte welkom,
Garagebedrijf Teerink
Boeninksteeg 14
7009 ZC Doetinchem
0314-324453
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom bij Garage Teerink!
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 8:15 tot 18:00 uur, zaterdag van 9:00 tot 16:00 uur.
Buiten deze tijden op afspraak.
Een mooie passende auto gezien? Een proefrit maken is uiteraard mogelijk! Zullen we deze vast klaarzetten? Bel of mail dan even van te voren.
Telefoon: 0314-324453 E-mail: info@garageteerink.nl
Graag tot ziens. De koffie staat klaar
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertent
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Combo-e | Water naar het aquarium dragen
De elektrische auto komt er aan! Dat geldt niet alleen voor personenauto's, maar zeker ook voor bedrijfswagens. Immers, daarbij wordt nog meer gekozen met het verstand dan met het gevoel. En omdat de energiekosten van een elektrische auto heel laag liggen, slaat de balans al snel uit naar zakelijk elektrisch rijden. We moeten dus van liters naar Watts. Om dat de demonstreren staat een bijzondere opdracht op het programma: breng per Opel Combo 200 liter water naar een aquarium zonder CO2 uit te stoten.
![Autotest | Opel Combo-e Water naar het aquarium dragen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4395/opel-combo.jpg)
De Opel Combo-e is een elektrische bestelwagen die louter voordelen biedt boven diesel. De Combo-e is sterk, stil, comfortabel en heeft een lage energieprijs per KM. Het bereik is voldoende.
Plus
- vlot en sterk
- lage energieprijs per kilometer
- even ruim als een versie met verbrandingsmotor
Min
- gering trekgewicht
- hoger energieverbruik dan beloofd
- matige klank audiosysteem
Conclusie
Missie volbracht! De Opel Combo-e heeft 200 liter water klimaatneutraal naar het aquarium gedragen. En alhoewel dat een volledig triviale opdracht was, diende het wel degelijk een hoger doel. De testrit heeft namelijk bewezen dat de Combo als elektrische auto veel voordelen biedt en daar weinig nadelen tegenover zet. De nadelen zitten in het geringe aanhangergewicht en, afhankelijk van de uitvoering, in het laadvermogen (meer dan standaard, minder dan versies met verhoogd laadvermogen).
De ruimte, uitrusting en ombouwmogelijkheden zijn gelijk aan die van iedere andere Combo. Als elektrische auto is de Combo-e even vlot en sterk, terwijl het comfort op een veel hoger niveau staat en de energieprijs per kilometer veel lager is. Omdat het zwaartepunt lager ligt is, het weggedrag meer vertrouwenwekkend. De overstap van diesel naar kilowatts is daarmee moeiteloos verlopen.