Bouwjaar | 04-02-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.860 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 999,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-02-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.860 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | We Lovo BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijkermeerweg 99 |
Postcode | 1948 NV |
Plaats | Beverwijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 6201000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.welovo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2004 - 2007
Modelcode: H
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 52 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Lengte: 452 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.225 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Onze Volvo's zijn goed onderhouden en normaal gesproken voorzien van onderhoudshistorie. Inruil is mogelijk. Wij hebben een pinautomaat en heerlijke koffie. Wij kunnen de auto's op naam zetten, zodat een bezoek aan het postkantoor niet noodzakelijk is. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 0900 t/m 18.00 uur en zaterdag van 10.00 t/m 16.00 uur en gevestigd aan de Wijkermeerweg 99 in Beverwijk.
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Echter kunnen er door het advertentie programma fouten insluipen in de uitvoering van de betreffende geadverteerde auto . Hier kunnen geen rechten aan ontleend woorden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.