Bouwjaar | 24-09-1999 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.671 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.799 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-1999 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.671 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.799 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zijlstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leerlooier 9 |
Postcode | 9502 KG |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53843851 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Opel Astra Wagon 1.8-16V Club
- Kenteken: 78-DL-TP
- Merk: Opel
- Model: Astra Wagon
- APK tot: 08-02-2025
- Tellerstand: 258671 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1999
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1799 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: X18XE1
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1169 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 429 cm
- Hoogte: 1510 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2
Exterieur
- Achterruitwisser en sproeier
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Getint glas
- Koplampen in hoogte verstelbaar
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Gelaagde voorruit
- Hoofdsteunen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Toerenteller
- Verstelbare stuurkolom
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Derde remlicht
- Gordels achter
- Gordelspanners
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
LET OP OP MAIL WORDT NIET GEREAGEERD. Wij zijn niet altijd op locatie daarom verzoeken wij u voor dat u vertrekt ons te bellen op : 0653843851.
Ook adviseren wij u, mocht u langs willen komen, eerst te bellen of de auto nog beschikbaar is .
Wij zijn een rdw erkend bedrijf al meer dan dertig jaar!
Autobedrijf Zijlstra
Leerlooier 9
9502KG Stadskanaal
0653843851
tonkozijlstra@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.