Bouwjaar | 16-09-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.153 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-09-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.153 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | NL Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Provincialeweg 64 |
Postcode | 5398 JM |
Plaats | Maren-Kessel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40898422 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nl-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 52 liter
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4110 x 1709 x 1425 cm
Wielbasis: 2.606 cm
Inhoud laadruimte: 370/1.180 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 570 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: D
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 195/60R15
= Bedrijfsinformatie =
KM-stand is 100% origineel! Inruil is mogelijk NL Auto's is aangesloten bij de stichting Nationale Auto Pas en een RDW erkend bedrijf. Adres: Provincialeweg 64 5398 JM te Maren kessel (Noord-Brabant) Voor vragen kunt u gerust contact opnemen, wij staan u graag te woord! Wij werken 7 dagen per week op afspraak. U kunt ons bereiken op 0640898422
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.