Bouwjaar | 03-05-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.307 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.307 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kraeima Scheper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Romhof 14 |
Postcode | 9411 SC |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 540208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kensautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2007 - dec. 2008
Modelcode: H
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 209 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 176 x 141 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Het is niet alleen de bouwkwaliteit waar Duitse auto's om bekend staan, maar ook de rijkwaliteiten. Dat merk je achter het stuur van deze Opel Astra TwinTop. Het is een auto uit 2007 met 237948 kilometer op de teller. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De lederen bekleding geeft het interieur een hoogwaardige uitstraling. Hoe koud het buiten ook is, de stoelverwarming geeft u meteen een behaaglijk gevoel. Het verfijnde karakter van deze open auto komt ook tot uiting in het elektrisch bedienbare cabriodak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer sportonderstel, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. De regensensor reageert op de neerslag die op de voorruit belandt. Van een paar spatjes tot een hoosbui: de ruitenwissers weten wat ze te doen staat. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. De Opel is standaard voorzien van: automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Even een proefrondje zomer pakken? Geen probleem! Bel nu voor een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.