Bouwjaar | 06-12-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.995 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 4.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-12-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.995 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Sorgun |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | lisstraat 14A |
Postcode | 3037 RD |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38191468 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 202 x 141 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.050 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Auto ziet er van binnen en buiten erg netjes uit.
Auto rijdt en schakelt goed
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL ALTIJD MOGELIJK !!
LET OP WIJ WERKEN VANUIT 2 VESTIGINGEN !
BEL VAN TE VOREN WAAR DE AUTO STAAT
FINANCIERING MOGELIJK
BIJ AFLEVERING NIEUWE APK MOGELIJK ALS DIE VERLOPEN IS
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en indien van toepassing uw huidige auto vrijwaren bij inruil. Wij garanderen u een minimale inruilprijs van €150,- ongeacht in welke staat de auto verkeert.
Wij berekenen geen verplichte afleverkosten en het maken van een proefrit is altijd mogelijk.
maandag 08.30-18.30
dinsdag 08.30-18.30
woensdag 08.30-18.30
donderdag 08.30-18.30
vrijdag 08.30-18.30
zaterdag 08.30-18.30
zondag op afspraak
Contact;0659683208
WhatsApp;0659683208
Contact;0624297405
WhatsApp;0624297405
1e vestiging
Lisstraat 14A
3037RD Rotterdam
2e vestiging
Gustoweg 43
3038AR Schiedam/Rotterdam
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.