Bouwjaar | 18-02-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.420 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.686 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-02-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.420 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.686 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ozcan Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 17 |
Postcode | 8304 AG |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28227639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4698 x 1814 x 1535 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.503 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
-Inruil eventueel mogelijk, vraag naar de voorwaarden?
-Voor info bellen !!!!!!!!!!
-Tel:0628227639 b.g.g: 0628245883
-Eventueel garantie pakket is tegen meerprijs in overleg mogelijk (GGG Garantie)
-Geen Afleverkosten !!!
GEZOCHT/GEVRAAGD AUTO,S BEDRIJF,S WAGEN,S
PER DIRECT OPGEHAALD DIRECTE VRIJWARING INCL CONTANTE BETALING TER PLEKKE!
OPGEHAALD BINNEN 2 UUR! DOOR HEEL NL!
Adres: Havenstraat 17A
8304 AG Emmeloord
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.