Bouwjaar | 17-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.303 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 8.998,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.303 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. van Toorn B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dirk de Derdelaan 18 |
Postcode | 3132 HJ |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4359474 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvantoorn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2010 - jul. 2014
Modelcode: J
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 693 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: Standaard wordt de auto geleverd met een gratis Basis van Toorn Servicepakket. Dit pakket bestaat uit een geldige APK Keuring, controle van verlichting, banden en vloeistofniveaus. Ook is de kilometerstand correct en aantoonbaar. Onze voorkeur heeft het om de auto met een Extra van Toorn Servicepakket van € 728,- af te leveren. Naast het Basis Servicepakket wordt de auto van binnen en buiten schoon gemaakt. Tevens krijgt de auto dan een aflevercontrolebeurt en wordt hij geleverd met 25,- brandstof, 24/7 mobiliteitsgarantie/pechhulp (Europa/thuisservice) en 6 maanden Van Toorn garantie. De prijs van het MAXI pakket met 12 maanden BOVAG garantie is € 998,-. Meer informatie over de servicepakketten vindt u op onze website: https://www.autobedrijfvantoorn.nl/verkoop/garantie-servicepakketten
Standaard wordt de auto geleverd met een gratis Basis van Toorn Servicepakket. Dit pakket bestaat uit een geldige APK Keuring, tenaamstelling van het kenteken, controle van verlichting, banden en vloeistofniveaus. Kijk voor onze garantie pakketten op de garantie keuze kaart.
Duitse automerken staan bekend om hun innovatiekracht, topkwaliteit en uitstekende prestaties. Zo ook bij deze Opel Astra Sports Tourer. Een en al Duitse klasse. De auto is van het bouwjaar 2011 en is van de eerste eigenaar. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen w
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.