Bouwjaar | 28-04-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.239 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.239 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hoefnagels |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heesakkerweg 41 |
Postcode | 5721 KN |
Plaats | Asten |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 695379 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhoefnagels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 187 x 150 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.212 kg
Laadvermogen: 673 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 1.403 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Zeer mooie Opel Astra Sports Tourer met 150 pk Turbo motor . 1400 kg trekgewicht .
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Hoefnagels Asten.
U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie en schadeherstel.
Met 90 jaar op de teller wordt ons familiebedrijf gerund door de derde generatie.
Wilt u Kennismaken met deze auto ?
Bel naar het volgende telefoon nummer (verkoop) 0493-695379 of (werkplaats) 0493-782717 .
Inruil en garantie is mogelijk , vraag naar de mogelijkheden.
Met hartelijke groet , Maarten Hoefnagels
Disclaimer: Wij besteden grote zorg aan het juist adverteren van de aangeboden auto's. Wij kunnen echter niet verantwoordelijk of aansprakelijk worden gehouden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.