Bouwjaar | 2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Niek Krekels |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriestraat 19A |
Postcode | 5961 PH |
Plaats | Horst |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3985744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.niekkrekelshorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 945 kg
Wielbasis: 250 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 1): .: Geen afleveringskosten
Incl: Afleveringsbeurt
A.P.K. keuren
3 maanden garantie mogelijk
Professioneel poetsbeurt
Inruil is ook mogelijk
Met onderhoudsboekje
AUTO WORDT AFGELEVERD INCLUSIEF NIEUWE APK, ONDERHOUDSBEURT ( KOMEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN BIJ)
LET OP: VERKOOP ALLEEN OPEN OP AFSPRAAK.
OP E-MAILS WORDT NIET GEREAGEERD.
ONZE OPENINGSTIJDEN ZIJN VAN MAANDAG T/M VRIJDAG VAN 9:00 TOT 17:00 UUR.
ZATERDAG VAN 10:00 TOT 14:00 UUR.
LUNCHPAUZE VAN 12:00 TOT 13:00 UUR.
U kunt ons telefonisch bereiken tot 20:00 uur onder nummer: 06-47072480.
Autobedrijf N. Krekels Horst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.