![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-02-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.114 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.114 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Remy |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Place d'Anvaing 29 |
Postcode | 7910 |
Plaats | Anvaing |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 866255 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
OPELASTRA K ST (BREAK) ''INNOVATION'' 02/19 Diesel 1600 cc- 110 Cv, 81 Kw, Co2 122 gr/km Euro 6d - W0VBE8EN5K8016413 - 114114 Kms
Prix de vente = 14980 euros Tvac Garantie 1 an
Peinture mtallise Darkmoon Blue, GPS, Roue de secours de dimension normale 16,Systme dclairage matriciel led, Systme de stationnement automatique, Intrieur cuir avec siges ergonomiques sport lavant, Vitres lectriques avant & arrire, Pare-brise absorption thermique, Verrouillage central avec commande distance, Dmarrage sans cl,Sige arrire rabattable 40/20/40, Airbags chauffeur-passager-latraux & rideaux,Climatisation lectronique, Capteurs de stationnement avant & arrire, Accoudoir avant & arrire, Rtroviseurs extrieurs lectriques & chauffants rabattables lectriquement,Frein main lectrique, Rgulateur de vitesse avec limiteur, Siges avant chauffants,Systme Start & Stop, Prise USB, Jantes en alliage, Phares antibrouillard, Avertisseur d angle mort, Phares directionnels Led, Allumage automatique phares & essuie-glace, Radio numrique DAB+, Pr quipement tlphone, Commandes radio & tlphone au volant, Indicateur de capteur suivant la distance, Indicateur capteur davertissement de collision avant, Camra avant, Feux arrire Led, Freinage lattnuation de collision faible vitesse, Systme de contrle de pression des pneus (TPMS), Feux de route intelligents,Reconnaissance des panneaux de signalisation, ABS, Direction assiste, Anivol Transpondeur
Visualiser le Car-Pass ici :https://public.car-pass.be/vhr/d73b3f40-3cfb-45b8-bac0-b7633907ec27
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
![Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10247/opel-astra-electric-gs.jpg)
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.