Bouwjaar | 26-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.363 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
€ 16.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.363 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum van den Broek |
Contactpersoon | Dhr. van den Broek |
Adres | Lage Kamp 10 |
Postcode | 7317 AT |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5339966 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.450 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ouderwets vakmanschap en natuurlijke materialen komen samen in het lederen interieur. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Als u even moet stilstaan, bijvoorbeeld in de file, doet de motor dat ook. Het start-stop systeem bespaart daarom brandstof en zorgt voor minder uitstoot. Tot de uitrusting van deze Opel behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, witte knipperlichten, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Opel Astra GTC prima parkeersensoren die u een handje helpen. In deze Opel kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. U bent in deze Opel ook voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en bekerhouder.
Zoals u mag verwachten van deze Opel Astra GTC is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De juiste bandenspanning is essentieel voor een stabiele wegligging. Het bandenspanningscontrolesysteem houdt in de gaten of banden voldoende lucht bevatten Helling-op, helling-af, stilstaan, wegrijden... allemaal supermakkelijk dankzij de hill hold control.
Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!
= Bedrijfsinformatie =
Ook Buiten onze openingstijden zijn wij Geopend op afspraak. Belt U Voor een Afspraak! Mvg Autocentrum A Van Den Broek
Wij weten als geen ander dat het kopen van een nieuwe auto voor veel mensen een
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.