Bouwjaar | 08-12-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.400 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 3.444,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-12-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.400 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Den Boog Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Barwoutswaarder 11 |
Postcode | 3449 HE |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandenboogautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze Opel Astra GTC komt uit 2006, werd geleverd van 01-12-2005 tot 28-02-2007 en kostte toen € 27.467,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 1796 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 210 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,3 liter per 100 km en hij weegt 1165 kg. De APK is geldig tot 08-12-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
-
-
Na meer dan 150 jaar is Opel nog altijd vooruitstrevend, vernieuwend en betaalbaar. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Het gevoel van luxe is inbegrepen dankzij het lederen interieur. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. Bij de uitrusting van deze Opel horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. De cruise control zorgt voor een mooie, gelijkmatige snelheid die u zelf instelt. Dat is relaxt! De uitrusting van deze Opel is met lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller behoorlijk compleet.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Opel te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Van Den boog Automotive.
Met meer dan 20jaar ervaring in de autobranche uw adres voor uw nieuwe auto.
Door de jaren heen heb ik een grote kring met autobedrijven om me heen verzameld waardoor ik een gevarieerd aanbod kan bieden en een constante nieuwe aanvoer heb van auto's
Alle inruil is mogelijk. Van auto tot caravan, motor of boot, ik ben altijd bereid een bod te doen en te kijken of we er samen uit kunnen komen.
Niet toe aan een nieuwe auto maar u wilt wel van uw huidige Auto (caravan motor etc) af, ook dan ben ik bereid u een bod te doen.
U kunt mij vinden in Woerden op on
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.